Kassalöst och friktionsfritt dygnet runt. Kedjan erbjuder enkla och intuitiva köp med sitt obemannade koncept.
Morgondagens konsument vill handla i fysiska butiker – om upplevelsen innehåller dessa tre ingredienser.
Under våren 2025 öppnar varumärket sin första fristående butik i Sverige.
Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.
”Att vara omgiven av till synes flytande och skimrande diamanter hoppas vi kommer att göra rättvisa åt varumärkets historik”.
Vasakronan fortsätter att utveckla området. Under våren 2025 sker två nya etableringar i Fredstan i Göteborg.
De mest lästa artiklarna 2024 innehåller en inspirerande mix av nya trender, konsumentbeteenden och intressanta koncept.
Försäljning per kvadratmeter är inte längre det självklara måttet på en butiks framgång.
”Vissa saker man ser och hör har en förmåga att stanna kvar”.