Sjukhuset erbjuder en kassalös upplevelse för anställda och besökare. Medarbetare kan för första gången välja att betala med sitt passerkort.
Under 2023 swishades det som aldrig förr. ”Vi växer så det knakar inom alla våra tjänster, såväl privat som företag”.
Att smidigt skapa en fygital upplevelse är en utmaning för många. QR-koden kan vara ett effektivt verktyg.
Snabbare betalning ska minska väntetiden. Starbucks testar just nu en ny betallösning.
Den fysiska butiken står stark hos konsumenten i Sverige – om man erbjuder en sömlös upplevelse. Det visar en ny studie.
Den 2:a maj tillträder Fredrik Lindquist tjänsten som chef för Visa i Sverige.
Amazon-ägda kedjan Whole Foods Market har öppnat en ny butik. Här erbjuder man upptäckar- och matglädje med en tydlig lokal prägel. Se bilderna!
”Gränsen mellan vilka metoder som föredras vid fysiska respektive digitala köp suddas ut”. Detta visar en ny rapport.
Mer än var fjärde konsument i Norden vill undvika interaktion med personalen vid betalning i fysisk butik. Det visar en ny undersökning.
En ny undersökning visar att unga dominerar när det gäller användning av mobil betalning.