This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Ikeas citysatsning har nått Oxford Street

Ikeas citysatsning har nått Oxford Street

Ikeas nya butik på Oxford Street är en del av strategin att öppna mindre format i stadskärnor. Läs mer om satsningen och se hur den nya butiken ser ut.

New Balance öppnar flaggskepp

New Balance öppnar flaggskepp

New Balance stärker sin position med en ny flaggskeppsetablering.

Begagnathandeln har flyttat till nätet

Begagnathandeln har flyttat till nätet

Begagnathandeln har digitaliserats – nätet är nu den naturliga platsen för second hand.

Zalfas formar framtidens konsumtion

Zalfas formar framtidens konsumtion

Generation Zalfa formar framtiden butiker och köpcentrum – redan i dag. Vi har gjort en sammanställning av det du behöver veta.

Utökad satsning på kompaktformat

Utökad satsning på kompaktformat

Dagligvarukedjan fortsätter sin expansion med nya butiker. Nu öppnar två enheter med det senaste kompaktformatet.

Här kliver DRM-LND in i Mellanöstern

Här kliver DRM-LND in i Mellanöstern

Här är köpcentrumet som DRM-LND valt för sin första etablering i Mellanöstern.

Början på en tung trend

Början på en tung trend

I en kommentar i texten växer nyheten plötsligt och blir något större; en kategoriöverskridande trend.

Här öppnar Søstrene största butiken

Här öppnar Søstrene största butiken

Staden en inspirationskälla i Søstrene Grenes största butik hittills. Se bilderna från konceptet.

Guided customization en kundfavorit

Guided customization en kundfavorit

”Guided customization” hamnar allt mer i fokus inom livsmedel. Men detta är en trend som sträcker sig över kategorigränser.

Flaggskepp lyfter kundupplevelsen

Flaggskepp lyfter kundupplevelsen

Peoples uppdaterade butiksdesign är central i kedjans strategi för att skapa starkare kundupplevelser.