This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Bilmärke öppnar retailinspirerat flaggskepp

Bilmärke öppnar retailinspirerat flaggskepp

Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.

Restaurangkedja satsar på Port 73

Restaurangkedja satsar på Port 73

Etablerar sig i en ny extern byggnad som nu ska byggas. Öppning beräknas till sommaren 2026.

Nike tar (löp)steget in hos Nordstrom

Nike tar (löp)steget in hos Nordstrom

I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.

Produktens tillgänglighet avgörande

Produktens tillgänglighet avgörande

Bristande lagerhållning identifieras som ett stort hinder för en positiv butiksupplevelse. Detta enligt en ny undersökning.

Subway skapade Happy Place

Subway skapade Happy Place

Subway öppnade en pop-up med en unik upplevelse skapad för Happy Gilmore 2-fans.

Omvärldskollen: samarbeten och innovation

E-handeln växer i nya regioner, techjättar expanderar och samarbeten mellan branscher nyckeln till innovation.

Fem anledningar att känna glädje

Fem anledningar att känna glädje

Viljan att prova nytt – och inte minst förmågan att skrota det som inte fungerar – gör att de i min bok är där uppe med de allra största och mest innovativa.

Leveransen i fokus när unga e-handlar mer

Leveransen i fokus när unga e-handlar mer

E-handelskunder i ålderskategorin ökar sina köp och uppger fler leveransproblem än andra.

Detaljhandelns tio i topp

Detaljhandelns tio i topp

En ny ranking listar de mest uppskattade detaljhandelsföretagen i USA.

Matkedja satsar på krisberedskap

Matkedja satsar på krisberedskap

I över 100 butiker har dagligvarukedjan skapat särskilda beredskapszoner med produkter för krissituationer.