Kedjan har tagit fram ett nytt realityserieformat, skräddarsytt för Tiktok. Ambitionen är att inspirera och engagera.
Satsningen på dagligvaror långt från över. Amazon underlättar för kunden med tre banbrytande nyheter.
H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Trots tuffa tider är konsumenten intresserad av hållbara hemleveranser. Här är de mest populära alternativen.
Kedjan utökar sin tjänst för second hand-plagg. Både inlämning och försäljning har överträffat förväntningarna.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.
Ingka Centres lanserar ett nytt namn för sina europeiska mötesplatser. Detta är bakgrunden.
Ett av de längsta och mest krävande produkttester vi hört talas om – tio år på vägarna med In Flames.
Topplistan över de största digitala marknadsplatserna verksamma i Europa har nu släppts. Den visar på stora förändringar i toppen under de två senaste åren.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.