Nelly öppnar nytt flaggskepp

Nelly öppnar nytt flaggskepp

Nelly öppnar ny butik. Flaggskeppet blir en fysisk förlängning av e-handeln – med fokus på upplevelse och närvaro.

Värde styr köpbesluten allt mer

Värde styr köpbesluten allt mer

En ny rapport visar att värdesökande beteende blivit en norm. More value for the price – MVP-varumärken – har ett övertag, även bland höginkomsttagare.

”Den fysiska butiken en viktig pusselbit”

”Den fysiska butiken en viktig pusselbit”

Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.

Flaggskepp med sensorik i fokus

Flaggskepp med sensorik i fokus

Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!

Ny uthyrningschef till Atrium Ljungberg

Ny uthyrningschef till Atrium Ljungberg

Atrium Ljungberg har rekryterat Elsa Merhawi till rollen som Chef Retail Leasing.

Ny CFO till DHL Express Sverige

Ny CFO till DHL Express Sverige

Hon kommer närmast från en ledande roll inom DHL-koncernen i Tyskland.

Semesterval styr sommarens inköp

Semesterval styr sommarens inköp

En färsk svensk undersökning visar vilka inköp som prioriteras.

E-handeln tappade mark i maj

E-handeln tappade mark i maj

E-handeln backade kraftigt i maj. Bakom fallet finns flera orsaker.

Köpcentrum lanserar reparationstjänst

Köpcentrum lanserar reparationstjänst

Ett nytt initiativ gör det enklare att laga och anpassa plagg direkt i köpcentrumet. Tjänsten möter en växande efterfrågan på hållbar och serviceinriktad handel.

E-handeln söker tryggare flöden

E-handeln söker tryggare flöden

En ny undersökning visar att balansen mellan säkerhet och kundupplevelse är en strategisk nyckelfråga. En faktor pekas ut som den största utmaningen.