En av Storbritanniens mest kända detaljhandelsdestinationer återvänder till klassisk adress. Efter det väntar etableringar i övriga Europa.
HM&Group skapar en ny destination med en breddad upplevelse, anpassad efter unga kunders preferenser. Här är varumärkena som ska ingå.
Ingka Centres förvärvar ett av Paris största innerstadscentrum. Här ska man skapa en mötesplats med ett mixat och brett utbud.
Det stängda fabriksområdet utvecklas till en ny levande destination. Under hösten öppnar ett nytt bageri med butik och servering i området Mölnlycke Fabriker.
I staden och dess omgivning finns cirka 125 vintage- och second hand-butiker. Nu bjuder man in till safari, en bokningsbar stilvandring.
Mall of the Metaverse är en fullskalig satsning från köpcentrumaktören. Här ska man erbjuda retail och underhållning.
Konceptet lockar med en kulinarisk resa genom flera kontinenter. Men framförallt vill man få människor och kulturer att möts – i den nya tidens matdestination.
Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
Ännu en anledning att besöka Empire State Building. Starbucks erbjuder butik, workshops, provsmakningar samt mat och dryck i en unik art déco-miljö.
Med en pop up i form av ”Holiday Market” adderar varumärket upplevelser, ljus och färg till det klassiska shoppingområdet.