Netflix planerar att öppna egna destinationer som laddas med retail, upplevelser och food & beverage.
Nyskapande detaljhandelskoncept, food halls med indie-känsla och lokal anknytning, nya bubblande stadskvarter. Här är fem destinationer väl värda ett besök.
Jakten på köpcentrumets nya roll är i full gång. En ny typ av digitalt balanserad destination växer nu fram. Här är några avgörande ingredienser.
Starbucks grundare upplevde den italienska kaffekulturen här under ett besök 1983. Nu har kedjan återvänt – med en mycket sevärd etablering.
Ett nytt renodlat skönhetskoncept öppnar inom kort i London. Inom kedjan ser man på butiken som en plattform för kategorin.
Kungens Kurva Shoppingcenter i Stockholm vill möta konsumentens nya krav med en storsatsning. Detta är vad man siktar på.
Det prisbelönade köpcentrumet vill stärka säkerheten ytterligare i området där man verkar. Man gör det med en AI-baserad robot.
Den bästa centrumupplevelsen i USA hittar man här just nu – det finns tre tunga anledningar till detta.
Projektet har funnits på ritbordet i 30 år – nu har det till slut öppnat. Paris har fått en ny destination med shopping, hantverk, konst och regional mat.
Här skapas en plats med potential att bli en stor och levande mat- och upplevelsedestination. Något som Eatery vill bidra till.