Nu har Ingka Centres öppnat sitt nya food & beverage-koncept. Här vill man att varje maträtt ska berätta en historia.
Ingka Centres öppnar inom kort det nya food & beverage-konceptet Saluhall. Bland kreatörerna finns medgrundaren av restaurang Noma i Köpenhamn.
Konceptet lockar med en kulinarisk resa genom flera kontinenter. Men framförallt vill man få människor och kulturer att möts – i den nya tidens matdestination.
Den nya mathallen samlar restauranger som tillsammans serverar mat från hela världen. Man satsar även på kvällshäng och DJ:s.
Ingka Centres vill med ett nytt koncept pånyttföda köpcentrumens materbjudande med en växtbaserad meny – och ett nordiskt matmanifest.
Livsstilskonceptet ”Verkstan The social life” är del av en ny satsning. Ambitionen är att bli Sveriges mest kreativa och inspirerande destination.
Än en gång är det dags att pånyttföda köpcentrumet. Här är avgörande byggstenar som måste finnas på plats i köpcentrumet 3.0.
Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.
Två upplevelsebaserade ankare utgör basen i destinationens uppdaterade utbud.