Nu öppnar designern Alexander Stutterheim en butik där han samlar sina hjärteprojekt. Fokus är satt på kvalitet och slow fashion.
”En mångfald av måltidserbjudanden i butik är en tydlig strategisk målsättning vi har”.
Det svenska varumärket Didriksons fortsätter att förstärka sin fysiska närvaro i handeln och adderar ytterligare en pop up-butik.
Restaurangkoncernen Svenska Brasserier satsar på ett helt nytt pop up-format.
Nu har Amazon öppnat en ny exklusiv destination online. Men än så länge är det ”invitation only” som gäller.
Med hjälp av ny teknik vill Decathlon minimera det manuella arbetet för att i stället kunna fokusera på att hjälpa kunderna.
Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.
Apples butik omges helt av vatten och bjuder på 360 grader panoramautsikt över den spektakulära stadssilhuetten.
Nu får småföretagare i Stockholm chansen att exponera sina varor i Kista Galleria.
Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.