Starbucks har invigt ett flaggskepp inne på Santiago Bernabéu-stadion i Madrid. Läs om den unika upplevelsen och hur den är sammansatt.
H&M har öppnat ett nytt flaggskepp i Los Angeles, med uppgraderad interiör, teknikstöd och en tydlig lokal prägel vid invigningen.
Nya flaggskepp, AI i butik och digitala samarbeten som formar kundresan. Vi har sammanställt handplockade internationella detaljhandelsnyheter i kortformat.
Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.
Modevarumärket öppnar nytt flaggskepp med fokus på lokal design, streetkultur och kreativa samarbeten. Läs mer om hur konceptet knyts till platsen.
Två vitt skilda satsningar som var och en bidrar till att skapa en skön fredagskänsla, mitt i snöfallet.
Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.
Kompetens och hantverk har satts i fokus i varumärket Etons tolkning av en lyxig butiksupplevelse.
Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.
Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.