Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
En helautomatisk paketrobot ska minska köer i butik och bädda för ett bättre kundmöte.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
”Vi tror att Finland lämpar sig väl för vårt koncept”, säger VD Joachim Frykberg i en intervju med Handelstrender.
Telia har öppnat ett nytt automatiserat butikskoncept med självbetjäning.
Nacka Forum utökar sitt utbud inom hållbarhetssegmentet. ”Vi vill vara med och möjliggöra en mer hållbar konsumtion”.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
Butiksmedarbetarna viktiga i digital satsning. ”Svårmatchat för rena e-handelsaktörer”, säger marknadschef Erika Dalle.
Konsumentens nya beteenden består till stora delar även i Post Corona Retail. Det visar en ny studie.
Medarbetarnas klädsel påverkar hur villiga kunderna är att ta kontakt. Det visar en ny studie.