This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Utökad satsning på Space-as-a-Service

Utökad satsning på Space-as-a-Service

MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.

Oupptäckta möjligheter

Oupptäckta möjligheter

Det är ingen stor nyhet. Men ju mer man får veta, desto mer sympatiskt framstår greppet. Detta är veckans måsteläsning.

Nike och Skims skapar nytt varumärke

Nike och Skims skapar nytt varumärke

Nike och Skims har skapat ett nytt varumärke tillsammans. Ambitionen är skaka om branschen med nya innovativa produkter.

Kedjan växer med nytt minikoncept

Kedjan växer med nytt minikoncept

Dagligvarukedjan har öppnat ett nytt kompakt butiksformat. Med en snabb och bekväm upplevelse vill man få kunderna att stanna i närområdet.

Nytt butikskoncept räddar överskott

Nytt butikskoncept räddar överskott

Nu lanseras ett helt nytt butikskoncept som tar till vara på överskott. ”Vi vet att behovet är stort bland målgruppen”.

Varumärke öppnar i strategiskt fjälläge

Varumärke öppnar i strategiskt fjälläge

Ser en fortsatt stark efterfrågan på sina produkter i fysiska butiker, vilket återspeglas i en ökad försäljning.

Forskare söker väg till hållbar handel

Forskare söker väg till hållbar handel

Svenska forskare inleder jakt på hållbara strategier för detaljhandeln.

Här öppnar Amazon fysisk butik

Här öppnar Amazon fysisk butik

Amazon erbjuder ett handplockat sortiment samt digitalt laddade tjänster och expertråd.

Positivt  2024 för svensk e-handel

Positivt 2024 för svensk e-handel

Summerat blev 2024 ett något starkare år för svenska e-handlare jämfört med 2023.

Premiär för & Other Stories nya koncept

Premiär för & Other Stories nya koncept

Nu har & Other Stories öppnat sitt nya butikskoncept. Kika in i en värld av kreativitet och självuttryck.