Nu öppnar en ny shoppingupplevelse. Konceptet erbjuder varor i en mängd olika kategorier, med fokus på varumärken som är svåra att hitta i Sverige.
Var tidigare kommunikationsdirektör men har nu fått ansvar för att leda den nya sammanslagna marknads- och kommunikationsavdelningen.
Med hjälp av VR har kedjan gjort utbildningen tillgänglig för samtliga butiker. Den upplevelsebaserade träningen har redan gett positiva effekter.
Victor Malmqvist kommer senast från Eightmood där han under fyra år har arbetat som VD och CFO.
Det nya köpcentrumet har öppnat i ett område som genomgår stora förändringar. Centrumet siktar på 20 miljoner besökare per år.
Efter 14 månader av testande lanserades den första kassalösa Amazon Go-butiken. Nu siktar man på hisnande 3 000 butiker – så här ser planen ut.
Sabina Ddumba lyfter fram höstens nyheter hos Scorett i en stor kampanj. Varumärket vill skildra storyn bakom Sveriges souldrottning och hennes intresse för skor.
När H&M öppnar en ny outlet väljer man en plats som vid första anblicken inte är självklar. "Vi tror starkt på att det här H&M-konceptet kommer att locka besökare även från andra delar områden att komma hit.
Nu utökar Airmee sitt team genom att Jesper Johnsson rekryteras till Head of Growth med ansvar för att driva tillväxt och kundutveckling. Jesper har en lång bakgrund inom logistikbranschen främst från DHL.
Ikea verkar ha hittat ett format som passar storstadsmänniskan. Nu har man beslutat sig för att utöka köksbutiken på Regeringsgatan i Stockholm.