Lidl Covid-uppgraderar ventilation

Lidl Covid-uppgraderar ventilation

Lidl uppgraderar ventilationssystemen i sina butiker för att minska spridningen av Covid-19.

Här öppnar Rituals första flagship house

Här öppnar Rituals första flagship house

På fyra våningar omsluter man besökaren i allt vad varumärket Rituals står för.

Så ser framtidens Regent Street ut

Så ser framtidens Regent Street ut

Här är åtgärderna som ska göra klassiska Regent Street i London grönare och mer tillgänglig.

H&M inleder samarbete med Instacart

H&M inleder samarbete med Instacart

Instacart liknar allt mer en marknadsplats som också blir en startpunkt för konsumenten.

Bio-butik i butiken hos Carrefour

Bio-butik i butiken hos Carrefour

Ett växande intresse för hälsa gör man för första gången inkluderar en separat Bio-butik inne i stormarknaden.

Boklådor i rikstäckande aktion

Boklådor i rikstäckande aktion

Var femte oberoende bokhandel i USA riskerar att tvingas stänga. Nu drar man i gång en kampanj för att vända trenden.

Virtuella shoppingresor med Amazon

Virtuella shoppingresor med Amazon

Erbjuder kunderna att besöka och uppleva platser tillsammans med en guide. Bland turerna finns skräddarsydda shoppingsessioner.

Nytt butikskoncept inspirerat av flygplatser

Nytt butikskoncept inspirerat av flygplatser

De digitala och mobilanpassade lösningarna gör detta till en uppkopplad butik med snabbare flöden.

Londonområde lyfter nya varumärken

Londonområde lyfter nya varumärken

Inkubatorn ska lyfta nya varumärken som fötts hemma vid köksbordet under pandemins lockdown.

Köpcentrumkedja öppnar marknadsplats

Köpcentrumkedja öppnar marknadsplats

Nu digitaliseras köpcentrumen via en digital marknadsplats för butikerna.