Kedjan lanserar ett nytt AI-verktyg som ska göra det enklare att välja vin på plats i butik.
Den gamla modellen med passiv lojalitet är på väg ut – in stiger en ny modell för en aktiv och mer krävande kundbas.
Minskat svinn och färre insatser. Efter en framgångsrik testperiod ska lösningen för självutcheckningen nu rullas ut i kedjan.
En till ytan större sett nyhet kommer från Portugal. En etablering som blir mycket intressant att följa. Läge att packa för en inspirationsresa!
Kassalöst och friktionsfritt dygnet runt. Kedjan erbjuder enkla och intuitiva köp med sitt obemannade koncept.
Morgondagens konsument vill handla i fysiska butiker – om upplevelsen innehåller dessa tre ingredienser.
Den obemannade butiken är öppen alla dagar dygnet runt. ”Vi är övertygade om att olika platser kräver olika lösningar”.
Röststyrning ett exempel på hur varumärket investerar i teknik som förbättrar kundupplevelsen i alla shoppingkanaler.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.