Kedjan har lanserat personaliserad prissättning baserad på AI. Man ser redan en rejäl effekt på konvertering och lojalitet.
Kunderna plockar de produkter man vill ha och betalningen sker med automatik.
Med ett vertikalt integrerat nätverk och automation optimerar dagligvarukedjan plock och leveransrutter.
Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Ikea utforskar hur meningsfulla relationer med teknik kan se ut. Man vill skapa ett fritt och säkert hem.
En ny plattform använder sig av artificiell intelligens för att skapa skarpa, träffsäkra prognoser.
Ny teknik ska bistå fordonsansvariga att upprätthålla kontinuitet vid övergången till att köra helt på el.
Coop väljer som flera andra att lansera digitala kvitton – men adderar en intressant dimension i satsningen.
Automatisering, robotar, personlig mobilitet, smarta hem och artificiell intelligens testas i verkliga förhållanden.
Efterfrågan på AI-styrda konversationer ökar. Användningen flyttas nu vidare ut i organisationen till försäljning och marknadsföring.