Med hjälp av generativ AI ska kunder kunna jämföra produkter, få tips inför olika tillfällen och förenkla vardagsinköpen. Se hur tekniken används i praktiken.
Preem lanserar en vägstation som skiljer sig rejält från det traditionella formatet. Ett nytt koncept tar form, med ambitionen att förändra hur vi tänker kring service längs vägen.
McDonald’s stänger sitt experimentkoncept – men tar med sig viktiga lärdomar. Läs hur testet bidrar till en kultur av innovation och snabb utveckling.
Primark integrerar insikter genererade via sociala medier i sin produktutveckling. ”Detta markerar ett skifte”.
MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.
Nike och Skims har skapat ett nytt varumärke tillsammans. Ambitionen är skaka om branschen med nya innovativa produkter.
Köpcentrumet ska genomgå en omfattande uppdatering. I detta ingår en entré för cyklister.
Startar ett program för entreprenörer och startups, från hela världen, som vill skapa framtidens lösningar.
Stadskärnan återtar positionering. ”Det blir en plats för återhämtning och nöje i stadens centrum”.
I en av sina största satsningar ska Sephora uppdatera sitt butiksbestånd. Bakom satsningen finns en övergripande ambition.