This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Victoria’s Secret lanserar digital plattform

Victoria’s Secret lanserar digital plattform

Victoria’s Secret lanserar en digital plattform med varumärken från tredje part. Fokus är satt på företag som leds av kvinnor.

Amazons första modebutik har nu öppnat

Amazons första modebutik har nu öppnat

Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.

Digital expansion av Søstrene Grenes värld

Digital expansion av Søstrene Grenes värld

Den danska kedjan Søstrene Grene mixar kreativ inspiration och digital handel. ”Det är intuitivt, enkelt och bekvämt.”

Digital konvertering av Ikeas butiksnät

Digital konvertering av Ikeas butiksnät

Ikea fortsätter konverteringen av befintliga varuhus med ambitionen att stötta den digitala affären.

Mister Spex utökar sitt butiksnätverk

Mister Spex utökar sitt butiksnätverk

Mister Spex benämner sig som en ”digitalt driven omnichannel-optiker”. Varumärket utökar nu sitt fysiska butiksnätverk.

Snabbväxande community för e-sportare

Snabbväxande community för e-sportare

Konceptet för e-sport sätter spelgemenskap i fokus för allt man gör. Expansionen sker i högt tempo – 500 arenor ska öppnas de kommande åren.

Lindex investerar i nytt automatiserat omnilager

Lindex investerar i nytt automatiserat omnilager

Lindex investerar stort i nytt omnilager. Satsningen säkerställer en skalbar och hållbar logistiklösning för företagets samtliga försäljningskanaler

Nio insikter om den nya digitala kunden

Nio insikter om den nya digitala kunden

Konsumentens intryck av ett varumärke påverkas i hög utsträckning av de digitala upplevelserna. Till och med mer än vad ett butiksbesök gör. Det är en av nio tunga insikter från en färsk undersökning kring den nya digitala kunden.

De använder stadsdelen som innovationsmiljö

De använder stadsdelen som innovationsmiljö

Siktar på hållbar och cirkulär stadsutveckling. ”En unik möjlighet att som forskningsinstitut få använda en hel stadsdel som innovationsmiljö”.

Skippa kassan med smart kundvagn

Skippa kassan med smart kundvagn

Kassalöst vinner mark i detaljhandeln. Dagligvarukedjan har inlett ett samarbete som – via en smart kundvagn – låter kunderna skippa besöket i kassan.