Man skiljer sig med en exklusiv inriktning, från övriga aktörer. ”Vi vet att kunderna vill ha riktigt bra kvalitet som är enkelt att handla”.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.
I den här trendrapporten kartlägger vi beteenden, attityder och preferenser i generation Z. Den innehåller strategiskt viktiga fakta och trender kring Gen Z.
Traditionell retail är inte längre tillräckligt. Här är fyra viktiga hörnstenar i framtidens köpcentrum och destinationer.
Får ansvar för koncernens övergripande kommunikation i Sverige och Norden.
Ny e-butik med hållbarhet i fokus. ”Bra både för dig, dina medmänniskor och vår planet”.
Snabbhet är kärnan i Foodora Markets erbjudande, något som även gäller etableringstakten.
Hållbarhetsexperten Caroline Kjerstadius rekryteras som Lidl Sveriges nya hållbarhetschef.
Nytt koncept hyllar det unika i det lokala samhället och har en övergripande mission – att få kunderna att le och må bra under sin inköpsrunda.
Synoptik ser fortsatt den fysiska butiken som överlägsen för att bygga relation med sina kunder.