Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
Utökar satsningen som en del av sin omställning till att bli ett mer hållbart företag.
Carrefour har inlett ett samarbete med Coop. Partnerskapet ska stärka Coops erbjudande.
M&M'S, har öppnat en butik fylld med godis, presentartiklar och kärlek till de lokala omgivningarna.
I sommar öppnar ett officiellt flaggskepp med fokus på Harry Potter. Se bilderna från butiken här.
Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
I detta fygitala koncept mixas en fysisk butiksupplevelse med digital teknik.
Robotarna har redan utfört 6 000 leveranser från caféer och restauranger. Nu hakar detaljhandelskedjorna på.
Det blev en minst sagt intensiv måndag i Storbritannien när bland annat retail och pubar åter öppnade.
Nike delar in inlämnade produkter i tre kategorier. Lösningen rullas ut i butik just nu.