Ett nytt kontaktlöst robotkoncept har öppnat. ”Det handlar om snabbhet”, säger grundarna som vill förändra hur vi handlar.
Reitan Convenience Sverige lanserar nya butikskoncept för två av sina varumärken. Se dem i bilder här.
Man utlovar en kundupplevelse utöver det vanliga. Konceptet innehåller även food & beverage och retail.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Ägarnas känsla för detaljer uppmanar kunderna att inte bara handla – detta är en plats att spendera tid på.
Picadeli har på två sommarmånader fördubblat sin närvaro i landet genom att öppna ytterligare 200 digitaliserade salladsbarer.
Servicekedjan 7-Eleven har lanserat ett inslag i sitt lojalitetsprogram som ska främja kontaktlös betalning.
Produkter och lösningar är handplockade för att passa storstadens livsstil. Ikea har öppnat en svensk version av den lokala servicebutiken.
Pressbyrån lanserar Pressbyrån Go, ett nytt koncept bestående av obemannade butiker.
Ett nytt samarbete mellan Circle K och Kjell & Company har inletts. Det nya konceptet kommer till en början lanseras på 20 stationer.