Från och med februari i år har sajten tagit in ytterligare 10 nya inredningsbutiker med ett utbud på över 30 000 nya produkter.
För marknadsförare har det länge varit en dröm. Nu gör ny teknik det möjligt att se hur mycket trafik en annons driver till butiken – och hur mycket försäljning som faktiskt genereras.
Midsommar är en av de mest traditionsrika av de svenska högtiderna. Och traditionerna sträcker sig även över shoppingbeteendet, visar ny statistik från Criteo.
Barcelona är södra Europas experimentverkstad nummer ett för nya koncept. Den senaste snackisen är en livsstilsbutik som inte liknar något annat du sett.
I dagarna lanserar Garant Barnens korv i Hemköps butiker runt om i Sverige. Korven är gjord enligt ett recept av 10-åriga Elliot Rommel från Södertälje, vinnare av finalen i tävlingen Sveriges yngsta korvmakare.
Torp Köpcentrum får ett tillskott i butiksutbudet när barnklädeskedjan Polarn O. Pyret öppnar en butik i juni.
Malmöbaserade PinMeTo ger varumärken och kedjor möjligheter att agera lokalt i sociala medier. Nu uppmärksammas tjänsten i internationell media.
Bring kommer att genomföra ett pilottest av paketautomater vid Gullmarsplan, Tekniska högskolan och pendeltågsstation i Spånga.
Genom åren har det blivit en riktig favorit hos kunderna. När det nu var dags för en rejäl ansiktslyftning och utbyggnation passade man på att lyfta in stranden i köpcentrumet.
Nästa år står köpcentrumet Entré i Malmö färdigombyggt med ny tegelfasad och en genomförd renovering av 3 300 kvm affärslokaler. Malmö Plaza växer fram.