Med mer än 10 000 produkter och en rad olika varumärken samlade under ett tak slår man snart upp portarna. Kedjan öppnar ett varuhus helt tillägnat godis.
Att köpa skor till sina barn är både svårt och tidsödande. När Nike lanserar sin första prenumerationstjänst vill man ta bort friktionen – och ladda processerna med upplevelser.
Det finns många sätt att bygga lojalitet – och tusen och åter tusen sätt att rasera den. Här är fem enkla och konkreta åtgärder för att skapa mer lojala kunder.
Nu öppnar Dysons första Blow Dry Bar i Sverige. Man erbjuder styling med sin teknologi. Här ska kunderna kunna uppleva produkterna – och betala för det.
Nu är det klart att Axfood Snabbgross öppnar en 2 5000 kvadratmeter stor butik. Det blir kedjans 25:e och den planeras öppna under 2020.
Under det senaste året har fyra nya anläggningar öppnat och 120 000 kvadratmeter adderats. Den totala ytan når rekordnivåer och detta land ligger i täten.
Kedjan blir ny hyresgäst till Diös på Kyrkogatan i centrala Mora. Man är övertygade om att etableringen ska tillföra ”mycket för många”.
H&M Home lanserar sin höstkollektion med hjälp av ett hemma hos-reportage. Ansiktet utåt är den brittiska modellen och skådespelaren Poppy Delevingne.
Den är tillverkad i återvunnen plast och glider omkring vid platser där det är gott om turister och semestrande stockholmare – Glasskajaken är här.
Toys“R”Us lanserar ett nytt butikskonceptet lagom till jul. Man gör det tillsammans med ett av detaljhandelns mest innovativa och uppmärksammade företag.