KidsBrandStore driver e-handel i sex länder i Norden och Europa, samt sju fysiska butiker i Sverige.
Det svenska varumärket Didriksons fortsätter att förstärka sin fysiska närvaro i handeln och adderar ytterligare en pop up-butik.
Restaurangkoncernen Svenska Brasserier satsar på ett helt nytt pop up-format.
Inom kort öppnar den interaktiva pop up-utställningen Milajki style factory. Man kallar det för Sveriges första interaktiva upplevelseportal.
I butiken lanseras den nya kollektionen Make Room For Love, ”med allt man behöver för höstens hemmamys”.
Fitnessvarumärket ICANIWILL öppnar en fysisk pop up i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Tidigare i somras öppnades paketombudet i citykärnan. I samband med detta lanserades även konceptet PopUp Market.
Klarna och Cosmopolitan Magazine lanserar ett virtuellt shoppingevent med inriktning på millennials och generation Z.
En ny pop up ska ge konsumenterna en snabb och bekväm lösning för leveranser. DHL har öppnat en mobil ServicePoint.
En ny obemannad rullande butik har lanserats. Tanken är att vagnen ska kunna placeras där det finns tillfälligt behov av en butik.