City Gross har lanserat ett nytt lojalitetsprogram för sina kunder, Prio. Via analys av data personaliseras erbjudanden och kommunikation.
Lidl Sverige utvecklar butiksbeståndet i Frölunda. Stänger en butik i samband med rivning – men öppnar en ny på annan plats.
Apoteksgruppens har bildat en ny enhet med syfte att driva bolagets affärsutveckling. Daniel Lindin har rekryterats som ansvarig för den nya satsningen.
Den här veckan lanseras H&M:s samarbete med Stockholmsbaserade varumärket Eytys. Vad som skulle bli en skokollektion växte snabbt till något större.
Rachel Stenudd har tillträtt som ny Head of Agency på sportkedjan Stadium. Rachel kommer närmast från en liknande position på Oriflame.
Packning för butik, som tidigare genomförts i Holland, Tyskland, Danmark och Helsingborg centraliseras nu till nya lokaler.
Praktik i Shanghai, modestudier i London och lansering av ett nytt premiummärke för kepsar. Sex unga modetalanger belönas av Carl Casons Stipendiefond.
Olav Thon Gruppen satsar offensivt på flera håll i landet och det står nu klart att H&M & Afound nyetablerar samt utökar flera redan befintliga ytor.
Närmare 500 robotar gör nu entré hos butikskedjorna. Genom att cirkulera i butikerna ska de upptäcka problem och frigöra tid för personalen.
Ellos nya kampanj uppmuntrar till ett aktivt liv. Kampanjen är gjord med hjälp av företagets egna medarbetare.