Halloween närmar sig och inför detta lanserar köpcentrumet ett spökhus i minformat.
Citycon uppdaterar varumärkets identitet. Ambitionen är att återspegla nordisk design under devisen "Creating cities full of life".
Ett DNA-test möjliggör personaliserade produktrekommendationer.
Zara, som ägs av spanska Inditex, lanserar en ny plattform för återförsäljning och reparationer.
Verksamheter säkras nu för framtidens digitala detaljhandel – i samtliga kanaler. Fyra ingredienser gör företaget digitalt snabbfotade och sömlösa.
Lek är det bästa sättet för barn att lära sig och utforska världen omkring dem. Det menar dagligvarukedjan som har engagerat sig i ett edutaimnet-projekt.
Att göra leveranser med drönare ska minska både leveranstid och koldioxidutsläpp.
Kedjan underlättar för alla som vill skapa innehåll kring dess verksamhet och produkter. Det är en del av företagets offensiva strategi för sociala kanaler.
Världsmästaren i Butikskommunikation (Visual Merchandising) 2022 har korats. Under fyra dagar visade nio ungdomar upp sina färdigheter.
Svensk Handels E-handelsindikator för september månad visar att e-handelns omsättning steg med 19 procent.