Modekedjan lanserar sitt första bytesbutiks-initiativ någonsin. Man gör det med shop-in-shops på ett flertal orter.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Varumärket Ben Sherman satsar på fysiska handel. Nya konceptbutiker öppnas i städer rotade i Ben Shermans sex decennier långa modehistoria.
MWH of Sweden öppnar sin första fysiska butik. Varumärket erbjuder affärskläder för en aktiv livsstil under parollen "Move and Work in Harmony".
ThredUps AI-verktyg gör upplevelsen mer personlig och underlätta för användarna att hitta vad de letar efter.
Modekedjan Mangos butiksöppningar är en del av en expansion som påbörjades 2022.
Lördagen den 27:e april är fry internationella klädbytardagen. På Caroli i Malmö bjuder man in till Swop-party.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Med sitt nya globala koncept Underwear for life vill man skildra livet med alla sina svängningar.
Samsonite och Boss riktar sig till modeintresserade resenärer med nytt samarbete.