Nytt flaggskepp med japansk puls

Nytt flaggskepp med japansk puls

Modevarumärket öppnar nytt flaggskepp med fokus på lokal design, streetkultur och kreativa samarbeten. Läs mer om hur konceptet knyts till platsen.

Urban Outfitters lanserar nytt koncept

Urban Outfitters lanserar nytt koncept

Kedjan Urban Outfitters lanserar ett nytt koncept. Det bygger på att det krävs mer än bara produkter för att lyckas nå den nya konsumenten.

Sellpy öppnar fysisk butik

Sellpy öppnar fysisk butik

Sellpy tar nu steget in i fysisk handel. Här öppnar butiken.

Fashion Loop till Dotank Stockholm

Fashion Loop till Dotank Stockholm

Fashion Loop öppnar i Marieberg. ”Ett steg i vår strävan att göra hållbart mode mer tillgängligt för allmänheten”.

Second hand-aktör öppnar i köpcentrum

Second hand-aktör öppnar i köpcentrum

Inom kort öppnar företaget två pop ups med second hand i premiumsegmentet. Man väljer att göra det i köpcentrummiljö.

Modemärken öppnar gemensam pop-up

Modemärken öppnar gemensam pop-up

Svenska modevarumärkena The Resort Co och Brown Avenue öppnar en gemensam pop up-butik i sommar.

Nike och Skims skapar nytt varumärke

Nike och Skims skapar nytt varumärke

Nike och Skims har skapat ett nytt varumärke tillsammans. Ambitionen är skaka om branschen med nya innovativa produkter.

Nytt butikskoncept räddar överskott

Nytt butikskoncept räddar överskott

Nu lanseras ett helt nytt butikskoncept som tar till vara på överskott. ”Vi vet att behovet är stort bland målgruppen”.

Dior öppnar sin första butik i Sverige

Dior öppnar sin första butik i Sverige

Det franska modehuset Dior öppnar under 2026 en konceptbutik i Stockholm.

Premiär för & Other Stories nya koncept

Premiär för & Other Stories nya koncept

Nu har & Other Stories öppnat sitt nya butikskoncept. Kika in i en värld av kreativitet och självuttryck.