Nu tar H&M-ägda Afound nästa steg i sin Europaexpansion. Den digitala marknadsplatsen kliver in i två nya länder.
Linum förstärker ledningen med en ny rekrytering. ”Nu väntar hårt arbete med att förfina urvalet och skapa än mer skärpa”.
För att starka köpupplevelsen lanserar kedjan sin första pick-up box. Ambitionen är att öka flexibilitet och tillgänglighet.
Under våren lanserar Åhléns ett nytt kommunikationskoncept – ”För alla dina möjligheter” – som är företagets hyllning till livets alla stunder.
Jenny Pedersén har rekryterats till tjänsten som kommunikations- och presschef för Hemköp och Tempo.
Kedjan vill stärka kundupplevelsen och sin expertroll. Med stöd av AI vi siktar man på att bli mer guidande och problemlösande för sina kunder.
Under den senaste 12-månadersperioden har varumärket öppnat i genomsnitt en butik i månaden. Här sker kommande etableringar.
Besökare i det moderna köpcentrumet förväntar sig en grön upplevelse. Så här resonerar man, enligt en ny undersökning.
Intersport vässar sin verksamhet inom digital handel. Kunden ska nu kunna få produkten levererad inom 30 minuter.
Det före detta köpcentrumet ska nu få ett nytt liv i en mixat 15-minutersprojekt. Här ska man bland annat mötas av världens största gröna tak.