Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.
Varumärket & Other stories, som ägs av H&M, har tagit fram en specialdesignad varuautomat.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Under sommaren har det – trots pandemin – öppnat ett helt nytt köpcentrum.
Ingka Centres gör sin första satsning i USA. Här skapar man den nya tidens retaildestination.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.
Man kallar sig för den första hållbara plantbaserade hamburgerkedjan. Siktet är inställt på internationell expansion.
Gästerna kunde uppleva framträdanden, bli porträtterade, få en bild tagen av en professionell fotograf och delta i ett experimentellt konstprojekt.