Hantverksbageriet Gateau öppnar en ny butik med nytt koncept som lyfter fram varumärkets identitet. ”Vi har hittat hem”, konstaterar VD Johan Rosenblom.
Dagligvarukedjan har öppnat en digital snabbfil som fyller en servicebutiks funktion. ”Efterfrågan på bekvämlighet och snabba leveranser ökar”.
Hon öppnade nischad secondhandbutik online. Ambitionen: att erbjuda ett alternativ till nyproduktion.
Amazon Go och Starbucks har öppnat butik tillsammans där man kombinerar BOPIS och Just Walk Out-tekniken.
Man skiljer sig med en exklusiv inriktning, från övriga aktörer. ”Vi vet att kunderna vill ha riktigt bra kvalitet som är enkelt att handla”.
Nytt koncept hyllar det unika i det lokala samhället och har en övergripande mission – att få kunderna att le och må bra under sin inköpsrunda.
Designtorget öppnar en ny fysisk butik där man erbjuder ett kuraterat sortiment som speglar vad varumärket står för.
Under vintern öppnar varumärkets första etablering som ska utgöra navet för verksamhetens medlemmar.
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
Med en urban boutique för det egna varumärket vill man nå de som söker äventyr och vill ha koll på trender.