Nyligen öppnade Klättermusen en butik i London och i dag är det premiär i Sverige. Se bilderna från båda butikerna!
Sedan 2016 har konceptet öppnat tretton enheter i hemlandet. Nu riktar man blickarna mot Sverige.
Skattjakt och äventyr laddar shoppingupplevelsen. Kedjan drar det till sin spets i sin nya satsning – och väljer bort e-handeln.
Under sommaren öppnar Porsche sitt nya framtidskoncept för retail för första gången i Sverige.
Hybridbutiker vinner mark på flygplatser över hela världen. En förbättrad kundupplevelse är största drivkraften.
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Undersökningar visar att plantbaserat vinner mark hos konsumenten. Nu öppnar kedjan ett fullt ut veganskt butikskoncept.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.