Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Undersökningar visar att plantbaserat vinner mark hos konsumenten. Nu öppnar kedjan ett fullt ut veganskt butikskoncept.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Den klassiska varuhuskedjan har öppnat en ny ankarbutik i köpcentrumet. Konceptet innehåller en hel del nyheter.
Resor och socialt ansvar kombineras i fysiskt koncept. Samsonite ser det som en avsiktsförklaring.
Här möts man av coworking-ytor, retail och food & beverage. Se de inspirerande bilderna!
Levi's butik har försetts med ett nytt koncept. Här skapar varumärket en unik lokalanpassad upplevelse.
Varumärket har öppnat en ny destination för sin community i Meatpacking District i New York.
Sportvarumärket On utökar sin detaljhandelsnärvaro. Bara i år planerar man att öppna 15 till 20 nya butiker.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.