 
        
        
		    AI-tjänster har snabbt seglat upp som en ny källa till trafik. Så resonerar detaljhandelns tyngsta aktörer.        
        
        
             
        
        
		    Svensk Handel: Augustiskattningen överträffar samtliga tidigare augustimätningar.        
        
        
             
        
        
		    En förändrad sociala medier-strategi med nytt fokus gav starkare respons. En analys visar hur små resurser kan ge stort genomslag.        
        
        
             
        
        
		    En ny studie visar att unga konsumenter överskattar sin förmåga att upptäcka AI-genererat innehåll.        
        
        
             
        
        
		    Lågpris vinner mark i Europa Nya siffror visar att formatet lockar gammal som ung – men förväntningarna skiljer sig mellan ålderskategorierna.        
        
        
             
        
        
		    När Generation Z reser blir det tydligt: en helt ny logik styr beslut och beteende. Mönster som inte bara påverkar resandet, utan också pekar ut riktningen för framtidens detaljhandel.        
        
        
             
        
        
		    Kulturer formar beteenden. En ny rapport visar att fem identiteter påverkar köpbeteenden och förväntningar.        
        
        
             
        
        
		    Aktuell statistik ger en bild av förändrade köpbeteenden, cirkulära flöden och logistikens klimatutmaningar.        
        
        
             
        
        
		    Andelen nordiska B2B-företag som använder AI i sin digitala försäljning har stigit kraftigt.        
        
        
             
        
        
		    Så mycket ökade e-handeln i juni och jämfört med förra året.