#samarbeten
Samarbeten i retail. Vi bevakar trender inom detaljhandel, köpcentrum och retail. Vi håller även koll på e-handel, omnichannel och den nya enade handeln.
En skön fredagskänsla
Två vitt skilda satsningar som var och en bidrar till att skapa en skön fredagskänsla, mitt i snöfallet.
Build-A-Bear Workshop tillbaka i Sverige
Efter tio år gör Build-A-Bear Workshop comeback i Sverige. Nya verkstäder öppnas nu i två köpcentrum.
Pop up präglad av Post Malone
Uggs pop up sattes samman i samarbete med Post Malone – som även bjöd på en intim spelning. Se bilderna från butiken!
Köpcentrum arrangerar mall run
Ett mall run arrangeras för första gången i ett svenskt köpcentrum. Man hoppas starta en ny trend.
Testade av In Flames crew – i tio år
Ett av de längsta och mest krävande produkttester vi hört talas om – tio år på vägarna med In Flames.
Retailkedja i samarbete med Burger King
Detaljhandelskedjans samarbete med Burger King är ytterligare ett tecken på hur betalda lojalitetsprogram berör en allt större del av konsumentens vardag.
Skincity flyttar in hos Kicks
Skincity’s erbjudande lyfts in i Kicks fysiska och digitala ekosystem.
Synsam gör entré hos Stockmann
Under maj öppnar Synsam hos Stockmanns i Finland. Den första öppningen sker i ett av landets största försäljningsställen.
Butiken strategiskt verktyg för Skims
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
