H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.
Butiken testar en ny AI-lösning för smarta digitala skyltar – som även är en avancerad besöksräknare.
Primark öppnar sin första butik på Manhattan. Flaggskeppet etableras i ett av de hetaste områdena just nu.
Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.
Kedjan Lagerhaus inleder en satsning på ett nytt affärsområde; företagskunder. Satsningen på B2B är fygital.
Bygget av Sveriges största butiksodling har inletts. ”Det handlar om att förändra sättet vi tänker kring livsmedelsförsörjning”.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.