Kvinnor som är entreprenörer i handeln står inför en ökad risk för utbrändhet. Detta enligt ny forskning.
Han kommer närmast från en roll som VD på Lidl Sverige.
Med en ny meny vill kedjan göra det enklare för kunden att ta sitt köpbeslut.
Ny studie kartlägger hur unga resonerar kring hållbara klädinköp.
Varumärket Blåkläder har använt solenergi under flera år. Nu har företaget ökat satsningen.
Sportson växer – för att påskynda den processen har man anställt en etableringsansvarig.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Kostnadsutvecklingen har toppat och 2024 blir året då den svenska ekonomin sakta vänder uppåt. Det menar HUI Research.
Trenden är fortsatt stark: självutcheckning växer inom svensk detaljhandel. Det visar en ny rapport som kartlagt företeelsen.
D-Awards 2024 delades ut på D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg. Här är kvällens vinnare.