Vi har tidigare berättat att Amazon sägs arbeta på ett helt nytt fysiskt dagligvarukoncept. Nu bekräftar företaget för första gången satsningen.
PostNord undersöker hur man kan minska returers miljöpåverkan. I ett samarbete man att ersätta fysiska returetiketter.
OKQ8 har slagit upp portarna till sin andra drivmedelsfria butik. Denna gång i anslutning till köpcentrumet Mall of Scandinavia, strax utanför Stockholm.
Nu lanserar hon en butik som erbjuder hennes egna favoritprodukter.
Food & Beverage ökar, men kundens förväntningar förändras. Ett agilt arbetssätt och värderingsbaserat utbud lyfter destinationen enligt en ny rapport.
Marie Svedberg har utsetts till Sveriges bästa butiksbiträde.
Det amerikanska varumärket Lululemon öppnar sin näst största butik. Man gör det med sitt mest upplevelseinriktade koncept hittills.
Nytt forskningsprojekt ska utveckla AI-driven dynamisk prissättning för e-handeln.
Grosvenor Europe öppnar sex nya restauranger som en del i sin utvecklingsstrategi. Här är koncepten som öppnar.
Lindex går in som partner i ett nytt svenskt varumärke. Bakom varumärket står två av Sveriges mest kända reklamkreatörer.