Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Ett nytt koncept för framtidens postkontor har lanserats. Här erbjuds ett brett utbud av tjänster samt fysisk retail.
Som en del av en större satsning på säkerhet förser Lidl sin butikspersonal med kroppsburna kameror.
Köpcentrumet samlar ett flertal second hand-aktörer under ett och samma tak.
Shein förvärvar modevarumärket Missguided. Detta är ytterligare ett tecken på hur Shein nu utökar sitt erbjudande.
Ingka Centers lanserar en ny version av sitt coworking-koncept. ”Vi ser det som ett lokalt nav för kreativa hjärnor, entreprenörer och företag”.
En del av modekedjans yta förvandlades till Shein-butik. Detta är det första konkreta exemplet på samarbetet.
Den spektakulära pop up-satsningen innefattar events, butiker och food & beverage.
Onlineshopping i pop up-hus. ”Vi ville skapa en upplevelse utanför butiken att stiga in i, utforska och bli inspirerad av”.