Här är årets viktigaste måsteläsning!

Här är årets viktigaste måsteläsning!

Vi suddar ut din FOMO (Fear of Missing Out) på nolltid! Under 2018 har vi skrivit mycket om digitaliseringen inom detaljhandeln, ny teknik och de senaste rönen om hur morgondagens vinnare ser ut. Här är 20 av våra trendspaningar du absolut inte bör missa.

URW har invigt morgondagens food market

URW har invigt morgondagens food market

Unibail-Rodamco-Westfield har invigt ett nytt food market-koncept. Här satsar man på lokala producenter och aktörer samt upplevelser i form av event.

Se Starbucks flaggskepp i meatpacking district

Se Starbucks flaggskepp i meatpacking district

I dag, fredagen 14 december, öppnar Starbucks sitt nya upplevelsebaserade flaggskepp i meatpacking district i New York. Se bilderna här!

Dagligvarukedjan testar kassalös butik

Dagligvarukedjan testar kassalös butik

Dagligvarukedjan kommer under 2019 ta fram och testa ett butikskoncept som saknar kassor.

Gateau i samarbete med H&M Home

Gateau i samarbete med H&M Home

Under december öppnar Gateau pop-up butiker med jultema. "Ett nytt sammanhang i en inspirerande butiksmiljö".

Filmstaden öppnar nytt koncept

Filmstaden öppnar nytt koncept

Det nya konceptet innehåller nya fasader en utvecklad interiör samt en ny butiksdel.

Ljudupplevelser i Bose nya flaggskepp

Ljudupplevelser i Bose nya flaggskepp

Här placeras kunden mitt i ljudupplevelsen. Bose lanserar ett nytt butikskoncept som ska rullas ut globalt. Följ med in i det första flaggskeppet.

Cirkle K lanserar nytt matkoncept

Cirkle K lanserar nytt matkoncept

"Det handlar om att erbjuda människor god och hälsosam mat längs vägen". Satsningen omfattar bland annat sortiment, inredning och utbildning. Se bilderna!

Här är Caliroots nya flaggskepp

Här är Caliroots nya flaggskepp

Nu har Caliroots öppnat sin nya flaggskeppsbutik i centrala Stockholm. Ambitionen är att den ska fungera som en länk mellan online och offline.

Online-to-offline för Atrium Ljungberg

Online-to-offline för Atrium Ljungberg

Integrerar e-handel i den fysiska miljön genom nytt service- och paketombudskoncept.