Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
En ny tjänst gör det möjligt att shoppa virtuellt. Dessutom kan användaren enkelt bjuda in vänner som smakråd.
H&M har öppnat en yta med såväl retail som restaurang. Se bilderna från projektet här!
Swappie vill med en pågående pop up-satsning bidra till att förändra konsumenters beteenden.
Samsung har öppnat en ny butik på där man bjuder in till varumärkets ekosystem. Se bilderna från satsningen!
H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Nyligen öppnade Klättermusen en butik i London och i dag är det premiär i Sverige. Se bilderna från båda butikerna!
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.