Besökarna i köpcentrumet kan uppleva den nya elbilen Polestar 2. Intresset visade sig vara mycket stort.
I butiken lanseras den nya kollektionen Make Room For Love, ”med allt man behöver för höstens hemmamys”.
Fitnessvarumärket ICANIWILL öppnar en fysisk pop up i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Tidigare i somras öppnades paketombudet i citykärnan. I samband med detta lanserades även konceptet PopUp Market.
En ny pop up ska ge konsumenterna en snabb och bekväm lösning för leveranser. DHL har öppnat en mobil ServicePoint.
Mumintrollen, som firar 75-årsjubileum i år, intar Drottninggatan under tre veckor i sommar.
Stadskärnan får ett nytt tillskott under sommaren, detta i form av ölbryggeriet Noisy Bastards Brewing Company.
Nu vill man utöka antalet butiker för att komma närmare konsumenterna under sommarsäsongen.
Modekedjan Primark har öppnat sin första pop up någonsin. Man gör det som en del av lanseringen av sin nya wellnesskollektion.
Den första generationens pop up-butiker handlade till stor del om marknadskommunikation. Framtidens pop up är teknikdriven och har helt andra syften.