This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Kitch’n öppnar i Sollentuna Centrum

Kitch’n öppnar i Sollentuna Centrum

Den 12 maj öppnar den norska köksredskapskedjan Kitch’n i Sollentuna Centrum.

Sex trender inom social medier

Sex trender inom social medier

Jakten på likes byts mot personaliserade aktiviteter. Och det handlar mycket om livestreaming och snabbt agerande i realtid. Här är sex trender inom sociala medier som du bör ha koll på just nu.

Marimekko öppnar pop up hos NK

Marimekko öppnar pop up hos NK

Det finska varumärket Marimekko presenterar sin vår- och sommar kollektion på Nordiska Designers hos NK i Stockholm. Och man gör det i en tillfällig pop up-butik.

Butiken en blinkning till Chrysler Building

Butiken en blinkning till Chrysler Building

När det svenska modevarumärket nu öppnar sin första butik har Chrysler Building i New York varit en stor inspirationskälla. Art Deco går som en röd tråd genom butiken.

Fler butiker och större område för Urb-it

Fler butiker och större område för Urb-it


Whole Foods nya affärsidé

Whole Foods nya affärsidé

Nu introducerar den innovativa dagligvarukedjan Whole Foods en helt ny affärsidé. Tanken är att den nya verksamheten ska utveckla shoppingupplevelsen samtidigt som den stärker den egna positioneringen.

Hobbex öppnar nya butiker

Hobbex öppnar nya butiker

Hobbex fortsätter sin expansion med öppning av fysiska butiker och öppnar i sommar tre nya butiker i Sverige.

Bidrar till mångfald genom matinspiration

Bidrar till mångfald genom matinspiration

Åhléns bjuder in sina kunder till kulinariska upplevelser och inspirerar till att öka mångfalden på sommarens festbord med kampanjen "Alla länders land".

Köpcentrum arrangerar skönhetsfestival

Köpcentrum arrangerar skönhetsfestival


Konsumenterna vill ha effektiv shopping

Konsumenterna vill ha effektiv shopping