Under september fyller två klassiska köpcentrum 50 år. Båda var nyskapande på sin tid och bidrog till nya vanor och köpbeteenden.
Kedjan återinviger flaggskepp på historisk mark. Dessutom inleder man ett samarbete med klassiskt operahus.
E-handelns omsättning minskade jämfört med samma månad föregående år. Men allt fler väljer att näthandla.
Ett nytt samarbete i köpcentrumen ska förena den fysiska och digitala världen. Ambitionen är att tillgängliggöra e-sporten för en bredare publik.
Deichmann öppnar i dag en ny butik i köpcentrumet. Kunderna möts av kedjans senaste butikskoncept 3.0.
I köpcentrumet vill den ideella ungdomsföreningen bidra till en meningsfull fritid, bygga förtroende och skapa motivation.
Ny dagligvarubutik till gallerian. Totalt har kedjan därmed tio butiker i staden, 2024 öppnar man ännu en i cityläge.
Det är hög tid att skaffa sig insikter om generation Alfa – framtiden speglas i denna ålderskategori. Läs mer om vad som utmärker den.
The Local Store öppnar ny butik. Företaget har en uttalad ambition att växa längs kusten.
”Vi är ständigt på jakt efter spännande samarbeten som bidrar till en mer hållbar verksamhet”, säger Stefan Andréasson, Senior Manager Food på Circle K.