Två banbrytande köpcentrum fyller 50

Två banbrytande köpcentrum fyller 50

Under september fyller två klassiska köpcentrum 50 år. Båda var nyskapande på sin tid och bidrog till nya vanor och köpbeteenden.

Kedja i samarbete med klassisk Opera

Kedja i samarbete med klassisk Opera

Kedjan återinviger flaggskepp på historisk mark. Dessutom inleder man ett samarbete med klassiskt operahus.

Svag utveckling för e-handeln i augusti

Svag utveckling för e-handeln i augusti

E-handelns omsättning minskade jämfört med samma månad föregående år. Men allt fler väljer att näthandla.

Fygital centrumsatsning på e-sport

Fygital centrumsatsning på e-sport

Ett nytt samarbete i köpcentrumen ska förena den fysiska och digitala världen. Ambitionen är att tillgängliggöra e-sporten för en bredare publik.

Deichmann 3.0 öppnar i köpcentrum

Deichmann 3.0 öppnar i köpcentrum

Deichmann öppnar i dag en ny butik i köpcentrumet. Kunderna möts av kedjans senaste butikskoncept 3.0.

Köpcentrum i samarbete med ungdomar

Köpcentrum i samarbete med ungdomar

I köpcentrumet vill den ideella ungdomsföreningen bidra till en meningsfull fritid, bygga förtroende och skapa motivation.

Ny dagligvarubutik öppnar i galleria

Ny dagligvarubutik öppnar i galleria

Ny dagligvarubutik till gallerian. Totalt har kedjan därmed tio butiker i staden, 2024 öppnar man ännu en i cityläge.

Framtiden speglas i generation Alfa

Framtiden speglas i generation Alfa

Det är hög tid att skaffa sig insikter om generation Alfa – framtiden speglas i denna ålderskategori. Läs mer om vad som utmärker den.

Local Store expanderar utmed kusten

Local Store expanderar utmed kusten

The Local Store öppnar ny butik. Företaget har en uttalad ambition att växa längs kusten.

Circle K testar cirkulär lösning

Circle K testar cirkulär lösning

”Vi är ständigt på jakt efter spännande samarbeten som bidrar till en mer hållbar verksamhet”, säger Stefan Andréasson, Senior Manager Food på Circle K.