Mall of Scandinavia slog upp portarna den 12 november förra året. Nu har stockholmarna utsett Mall of Scandinavia till bästa centrum – alla kategorier, följt av Täby Centrum och Nacka Forum.
Genom en ny lösning kan handlare nu skicka riktade och anpassade erbjudanden till kunder som befinner sig i deras fysiska butiker. Samtidigt möjliggör interaktiva skärmar en mer personlig shoppingupplevelse.
Märkningen är ett svar på konsumenternas ökade efterfrågan på svenskproducerade livsmedel.
Ett tips inför sommarens events. Släpp loss barnet i dig och hoppa loss i en borg fylld av glassar. Som belöning får alla som vågar kasta hämningarna i sjön en gratis glass.
Butikerna i centrala Värnamo görs nu en unik satsning på en gemensam webbshop.
Den första upplagan av konsumentmässan Bread & Butter signerad Zalando äger rum den första helgen i september på Arena Berlin i Berlin.
Vitvaruexperten.com slår officiellt upp portarna.
Ett 48-timmars hackathon arrangeras av Tieto och Fazer Food Services tillsammans med Aalto-universitetet den 4-5 februari. Målet är att komma fram till framtida lösningar för bättre lunchupplevelser med digitala tjänster av olika slag.
Flyttar in i fyra gånger större lokaler.
Budo & Fitness utökar sitt samarbete med Klarna och Schenker.