Etableringarna är strategiskt placerade för att maximera tillgängligheten i regionen.
Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.
Klockvarumärket Swatch – kända för sin lekfulla och sportiga design – öppnar under våren en ny fysisk butik.
Stockholm Arlanda Airport stärker det skandinaviska utbudet med det svenska klädvarumärket.
Picadeli expanderar och etablerar en ny restaurang i område präglat av hälsa och innovation.
Fokus på inkluderande, regional mat och lokala samhället.
Ikea Sveriges nya satsning är en del av företagets övergripande strategi. Här öppnar man inom kort.
Kassalöst och friktionsfritt dygnet runt. Kedjan erbjuder enkla och intuitiva köp med sitt obemannade koncept.
Under våren 2025 öppnar varumärket sin första fristående butik i Sverige.
Kedjan har öppnat sin första butik någonsin på en flygplats. Man vill bygga vidare på framgångarna inom travel retail.