Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.
En majoritet av konsumenterna anser att transparens i lagersaldot är en viktig tjänst. Detta enligt en ny studie.
Efter branden i Polarbageriet i Älvsbyn tar nu Polarbröd ett nytt steg för att möta konsumenterna. Man lanserar Polarbutiken – en webbshop.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
Den här butiken är bäst i (Jysk)världen på att nå ut till företagare.
Nu utökar företaget sin e-handel med satsningen Gröna Flora – ett helt nytt koncept.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Skansenbutiken presenterar en ny samtida kollektion tillverkad av textilier och spillbitar från verksamhetens förråd.