Champagnebar i källaren och restaurang på takterassen. Butikskedjan erbjuder lyx och integritet på en helt ny nivå – mitt i New York.
På 6 000 kvadratmeter har man skapat en spektakulär destination som ger en inblick i hur ultralyxig re-commerce går till.
Området genomgår en omfattande renovering och förändring. Här skapas 7 000 kvadratmeter uthyrningsbar yta för retail.
E-handelsföretaget delar med sig av relevant innehåll i tunnelbanan. Budskap och bilder anpassas i realtid efter det lokala värdet.
Amazon Go och Starbucks har öppnat butik tillsammans där man kombinerar BOPIS och Just Walk Out-tekniken.
Med en urban boutique för det egna varumärket vill man nå de som söker äventyr och vill ha koll på trender.
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
Tiffany & Co har ett klassiskt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Butiken genomgår just nu stora förändringar för att stärka upplevelsen.
Starbucks gör en rejäl satsning i New York. Ytan man tecknat avtal för motsvarar Starbucks Reserve Roastery i stadens meat-packing district.
Konceptet huserar en mix av varumärken i en miljö som speglar framtidens detaljhandel. Här har Klarna och Daniel Wellington öppnat en gemensam butik.