Ica Gruppen öppnar ett nytt butikskoncept som ska underlätta i vardagen för kunderna.
Breitling expanderar. Med sina butiker vill varumärket skapa en avslappnad och välkomnande atmosfär.
Ytterligare ett tecken på hur kedjan rör sig mot mer centrala och högtrafikerade lägen.
H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.
Butiken testar en ny AI-lösning för smarta digitala skyltar – som även är en avancerad besöksräknare.
Primark öppnar sin första butik på Manhattan. Flaggskeppet etableras i ett av de hetaste områdena just nu.
Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.
Kedjan Lagerhaus inleder en satsning på ett nytt affärsområde; företagskunder. Satsningen på B2B är fygital.