Det svenska möbelföretaget Rowico Home öppnar flera pop up-showrooms – ett av dem i samarbete med en influencer
På 6 000 kvadratmeter har man skapat en spektakulär destination som ger en inblick i hur ultralyxig re-commerce går till.
Ingka Group och H&M stöttar hyperlokal kreativitet och erbjuder unika upplevelser i nytt butikskoncept. Detta finns i butiken just nu – se bilderna!
Dagligvarukedjan Tempo fyller 90 år – samtidigt öppnas en ny butik i Båstad. Här är kedjans hela historia,
Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.
Ikea fortsätter konverteringen av befintliga varuhus med ambitionen att stötta den digitala affären.
Mister Spex benämner sig som en ”digitalt driven omnichannel-optiker”. Varumärket utökar nu sitt fysiska butiksnätverk.
Butiken del av Lindex arbete med att utforska nya cirkulära affärsmodeller för att förlänga livslängden på produkterna.
Varumärket har ombildat en ikonisk byggnad i stadens historiska kvarter. Nu öppnas platsen för allmänheten för allra första gången.
Ingka Group, i praktiken den största Ikea-återförsäljaren, investerar mer än tre miljarder euro i nya och befintliga butiker.