Från och med den 13:e februari är Simon Glimtoft centrumledare på ReTuna Återbruksgalleria i Eskilstuna.
”Att fånga upp stjärnor inom bolaget är viktig för vår fortsatta framgång”, säger koncernchef Hans Skruvfors.
Kicks har slutat retuschera allt egenproducerat bild- och filmmaterial. Man vill motverka orealistiska och osunda skönhetsideal.
I dag inleds en omfattande prissänkning. ”Vi inser att det aldrig har varit viktigare för alla att få valuta för pengarna”.
En ny studie visar att innehållsrika, personliga upplevelser aldrig varit viktigare. Läs mer om vad de som lyckas bäst har gemensamt.
Kedjans nya butik ska ligga intill helt ny entré som ska erbjuda fler besökare en nära och naturlig ingång.
Med fokus på avslappnad stämning och snabb service erbjuder konceptet norrländsk fast food i premiumsegmentet.
Lagerhaus tillsätter ny marknads- och försäljningschef med erfarenhet från en rad olika roller inom retail.
Mellan två generationer finns en ålderskategori med unika egenskaper och stor köpkraft; zillennials. Så här når du dem bäst.
Varumärket vill skapa en bra balans mellan arbete och fritid. Heltidsanställda erbjuds nu utbildning för att kunna arbeta smartare.